maanantai 12. syyskuuta 2011

Nimen muutos

Kyl kyl, nimi meni ja muuttui. En ole vielä varma pysyykö kyseinen nimi vai ei. Olen miettinyt paria muutakin, mutta katselen vähän mikä miellyttäisi mun silmääni eniten.

Asiasta seuraavaan, eli nyt on maanantai ja mä en oo tehny mitään. Viikonloppu meni ihan kivasti, perjantai meni siel kouvolassa, lauantaina menetin mun dtm neitsyyden ja sunnuntaina tigeriin sit päädyin vielä. Näin paljon ihmisii, jotka on muksui ja näin. Mä mietin vaan, et oisin voinu vähän vähemmät ottaa alkoholia - mut minkäs enää sille voi? Ehkä ensviikonloppuna oon nätimmin ja oonki, koska pe oon töissä ja no lauantain tampereelle tupareihi (kännit) ja sunnuntain sielt pois ja katsoo mitä jaksaa tehdä - tuskin tigeriin.

Mitäs muuta? Näytän ihan kaameelta @ the moment. Tarttisin Jennan (Marbles)in ohjeet mite huijaa ihmisii, et oon todella kuuma. Ei sekää kyl auttais nyt, koska mä en jaksa meikata tai mitään muutakaan. Gotta face it - I'm one ugly thing today. No, ehkä pysyn kotona turvassa kaikelta pahalta. Mä kyl tahtoisin mennä käymään keskustas ostaa yhet housut (jos ne näyttää hyvältä).

Oh well, meen jotai pyörii ja heiluu ->

xoxo
♥S


Ps. voisin tehä uuden bannerinki, eks joo?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti