torstai 8. syyskuuta 2011

AND THAT'S WHYYYYYYYY I SMILE!

Hellurei ja hellät tunteet!

Oon aivan yber ilonen, oon nii ilonen ettei tänää mikään voi mennä pieleen - tarkoitan oikeesti, että ei mikään! Mä sain tänää viestin, et viel yks askel ja voi olla, et tää neiti karkaa täältä pidemmäks aikaa pois marraskuussa. Ensviikolla on viel tämmöne päivä jos kerrotaan siis opas jutuista enemmä, tehdää ryhmätöitä ja muuta sellasta pientä. Jos hyvin menee, ni ens pe tulee viesti, et marraskuus 10pvä kouluttautumas Espanjassa ja siitä kohteeseen suoraan töihin. Huisin jännittävää! Mä oon niin jännittyny ja ilone, etten tiedä miten päin olisin.

Toinen juttu joka tuo jännitystä, on huominen kisa. Mä meen Kouvolan Amarilloon vähän kisaa yhdestä jutusta, tervetuloa sinne huomenna perjantaina katsomaan/moikkaamaan mua, jos sattuu olee siel suunnassa. Mä en tästä huomisen jutusta vielä kerro mitään sen ihmeempää (ellen vahingos paljastanu jo edellisissä jutuissani - never know.




Se niistä jännäreistä, tänään on ilotulitukset ja mä en tiedä meniskö vaiko ei? Jos on huono sää, ni onks kiva kattoo tulituksia sateenvarjon alta ja olla iha et yhyy. Toisaalt oon aina tykänny ilotulituksista, ne on näyttäviä ja kivoja. Saa nähä menenkö, muistaakseni oon nyt aika monta vuotta niis käyny kumminki, et eikai sitä putkea voi lopettaa noin vain?

Asiasta vielä kymmenenteen, alan nyt nimittäin valua keskustaan. Kaveri laittaa otsiksen kuntoon ja vähä latvoi ottaa pois. Ei muuta tänään! Paitsi et jos kaveri laittaa muutaman kuvan mulle tänää, ni saatte nähä mu asun.

xoxo
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti