sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Kiirekiirekiirekiire (muka)

Täällä taas kirjoittamassa, tajutessani olevani ollut hyvin hiljainen tässä hetken aikaa. Minulla on ollut kiire, osittain oikeasti ja osittain en ole vain yksinkertaisesti jaksanut kirjoittaa tänne. Nyt iski sitten inspis ja alkaa tulemaan tietoa:

Ensimmäinen suuri ja iloinen uutinen on: MINÄ OLEN YLIOPPINUT, eli saan ylioppilaslakin. Hattu sitten komeilee päässä päivän + vappuna, mutta ainakin voin sanoa saaneeni sen. Pitäisi käydä vähän naapurissa hakemassa alkoholia ja mekkokin olisi ihan kiva löytää. Eilen käytiin Lotan kanssa itiksessä pyörimässä ja sieltä kyllä löytyi yksi mekko joka on erittäin suuressa harkinnassa. Se on vilasta ja se on kaunis. Tahdon vielä katsoa kuitenkin, että mitä löytyy muualta - täytyy olla edes pari, mistä voi sitten valita paremman. Budjetti ei oo mikään ihan valtava, mut ainaki toi vilan mekko meni alle sen. Pitäis muuten myös oikeesti kattoo kutsut, ruuat ja kaikki. So much to do - so little time. 4 päivä enskuuta ois sit lakin saaminen. Nyt alko taas hymyilyttää "minä sain lakin" - hymy.

Mitä muuta on tapahtunut elämässäni? No, olen nähnyt kavereita, ollut töissä ja katsastellut lentoja ibizalle. Heinäkuussa ois tarkotus lähtee ystäväni kanssa vähän riehumaan (taas) sinne. Elän melko köyhää elämää ton matkan takia, koska koitan säästää ihan sikana sinne rahaa, et voi sit huoletta vaan nauttia siellä olostaan. Muuten oon sit aika pihalla, et mitä kaikkea tulen tekemään kesän aikana. Töitä haen kokoajan (vaki) ja niin edelleen, mut eikai sen ihmeempiä. Mä tästä alan vääntää itseeni johonki suuntaan.

Heips beibs
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti