maanantai 11. huhtikuuta 2011

Päivät kuluvat

Nyt jo alkaa ihmetyttää tää kesäloma meininki, ku eihän tuolla ole kesä?? En mä voi olla lomalla jo nyt, mut kyllä näin on. Tänää etsiskelly kovasti töitä ja tahdon äkkii nyt jotain rutiinia tähän mun elämääni. En mä jaksa vaan heräillä 10-12 aikaa ja ihmetellä, kunnes joku tulee ja tekee mun kaa jotain. Sairasta - sairasta. Mä oon nyt tänää heränny, syöny ja liikkunu vähäsen, eli siis tanssinu. Mulla o neljält treffit neiti R:n kanssa stadissa. - Tiedättekö, en oo viel päättäny et laitanko nimii iha kunnolla vaan tänne, vai en. Mä tavallaa voisin, en usko et mun kaverit suuttuis asiasta yhtään. Onhan noilla videoilla tullu muutenki jo esille muutamien nimiä. Ehkä alan käyttää iha nimii, ehkä.. En tiiä, katotaan ja ihmetellään lisää.

Sit voisin kertoa mun pienestä ongelmastani, nimittäin toi haaste missä pitää kertoa syömisestä. Mä en tiedä miten mä ton vääntäisin, et tekisinkö videon jossa selitän mitä oon syöny, vai kuvaisinko kaiken ja sit selittäisin vai mitähähtäh? Mä ei tiedä, mut heti ku keksin / päätän, ni teen sen tänne sit. Nyt meen harjottelee head top:in saloja, heipsan.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti