keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Nyt hei sitä ruokaa.

Mä päätin nyt tehdä kirjallisesti tän ruoka hommelin, mut kuvia ei ole näistä kyseisistä mitä kerron. Mä en ees muista mones päivä oli kysees, mut kumminki tiedän jääneeni siihen. Ruokaa, ruokaa, ruokaa. Ruoka on hyvää, mut joo. Aamulla söin poikkeuksellisesti 2 leipää, enkä puuroa. Leivältä löytyi juustoa, kurkkua, tomaattia ja kananmunaa. Kaveriksi leivälle yllättäen tuli battery (täl viikolla en juonu maanantain batteryy!!!) ja sillä pärjättiinki pitkään. Söin pari hassua pähkinää, jotka on kuulemma tosi terveellisiä. Mä en nyt muista mistä pähkinöist on kyse (sorry), mut ei ne mitenkää erityisemmiltä maistu ainakaan. Illalla äiti teki sienikastiketta + pastaa ja mussuttelin sitä tyytyväisenä jonku verran sisälleni. Oli hyvää, herkkusienistä se kastikkeen teki. Sit mä söin pari lakua jälkkäriksi, joka piti mut tyytyväisenä pari tuntia. Sit ehkä tunti sit eli 21 aikaan iski kauhee himo kaikkeen. Sipsii + dippii, jäätelöö, namii ja päädyin keittämään itselleni nuudeleita. Korvasin pahimman himoni siis nuudeleilla, jotka on taas alkanu maistuu ihan keitettynäki ihanilta ja liemi - omnom. Nyt kyl taas alkaa palaa himo jäätelöön, joten voi olla viel, et houkuttelen Japsun mun kaa hakee jäätelöö. Se kyl sano, et tahtois aikasin nukkumaan. Mä nyt silti koitan suostutella sitä vähän. Nyt makoilen tosiaan kotona, kuuntelen musiikkia. Nyt alan härnää tota Japsua jäätelölle. Heidå, huomenna voisin taas laittaa kuvia mukaan kans. Ajatuksen ois siivota huone, lukea bilsaa ja käydä kaupas ja näin pois. Huomiseen siis!
♥S

2 kommenttia:

  1. hahah nudeli on parastaaaaaaaaaa........ ainaki jos on krapula!

    VastaaPoista
  2. Mä en kauheesti kärsi krapulasta. Mut on taidettu siunaa jotenki sen asian suhteen, mut sillo ku mulla se on - ei muuten mene mikään alas (ehkä vesi just ja just) :D

    VastaaPoista