sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

"Mut kelaa mitä musaa tekee kuollu hiiri.."

Nonni, nyt on eilisestä selvitty. Kurkku on vähän kipee, mut muuten olo on kyl todella fine. Kattelen täs just videoita ja mietin, et mitkä kehtaa laittaa tänne. Mä voisin joskus vähän miettii, et mitä puhun ja näin. Videois osas on iha liikaa turhaa tekstii ja osas taas käytän hävytöntä kieltä (siis puhutaan oikeestaa yhdestä videosta, jonka julkaisun taidan jättää väliin). On tuolla iha fiksuiki videoit, jota voin siis laittaa tänne kyl. Kuvia ei nii kauheesti ole, mut on kumminki. Tästä päivästäki on muutama kuva, oon lähinnä vaa hengaillu himassa mun jumpinisissä. Tää on oikeesti täydellinen asu sunnuntaille - love love love.

Eilisestä eka video. Ihana toi mu lopussa hyppelevä polvi, mikähän sille tuli.

Kovassa soitossa ollu tää kuollut hiiri


Eilistä asua

Jauhelihaa tortilloihin, omnom.

Kuohuva, jonka avaaminen tulee tähän alle:

Mä tiedän, mietitte noit sukkia. No can do fellas! Njoo, mut loput videot myöhemmin. Mua nimittäi alko nyt nukuttaa. Kirjotin tän loppuun nyt (eli kello 23.09)
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti