lauantai 9. huhtikuuta 2011

Kiharaa ja kaikenlaista kivaa.


Saturday saturday - today is saturday.. Joo, alko soimaan friday biisistä tehty saturday versio. Ihan hauska. Telkkarista tulee Beethoven, kattelen sitä sivusilmäl ja odottelen kaverin soittoa. Tehdään tänää mun naisen kanssa ruokaa, voi olla et teen ruoka kertomukseni tästä päivästä. En ole viel varma asiasta. Mulla o kauhee himo juosta ulkona ja ottaa paljon kivoi kuvia, upea ilma. Mulla ei vaan ole valitettavasti kuvaaja just tähän näin ja nytte, mut illalla ehkä mennää kuvailee erään kaverin kanssa. Sekin on viel vähän auki, et mennäänkö vai ei. Mistään en siis tänään tiedä mitään.

Musa soi ja mulla on kauheet bileet päässäni, voisin mennä ulos kävelemään. Nauttimaan säästä, vähän hävettää istua kotona ja kirjoittamassa tätä merkintää. Hyi minua, shame on me!! Mä taidan mennä tohon pihalle leikkii kameralla yksin, katon mitä saan aikaseksi. Palailen vielä asiaan, varmaan ihan piakkoin jopa. Hehe.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti