torstai 10. helmikuuta 2011

Stressiä ja muuta mukavaa.

Näppylöitä satelee varmaan kohta ihanasti, ku kauhee stressi kaikesta.
Ai mistä kaikesta? Minäpä kerron teille:
1. Kirjotukset alkaa huomenna
2. Työkeikka tulossa, johon en oo valmistautunu
3. @ the moment no money - no funny.
4. Muutama ihminen aiheuttaa mulle myös stressiä

Siinä on ehkä isoimmat stressin aiheuttajat oikeesti, enkä pidä siitä yhtään.
Mulla on kauhee kiire kokoajan ja kalenteri täynnä - tottunu, et vähän hengittää sais välillä.
Nyt on kauhee väsymys päällä, enkä oikeesti jaksais kirjottaa ees. Mä kirjotan silti, koska musta tuntuu
et mulla on nyt aika hyvä tatsi tähän hommaan. Mä oon ottanu kuvia tänne, vaik mitä kivoi ja jänniä härpäkkeitä, mut en oo ehtiny/jaksanu laittaa niit. Mä koitan esimerkiks sunnuntaina niitä tänne laitella, teen semmosen pelkästää kuvista koostuvan postauksen, enkä kirjota ees mitään. Tulee asuja ja vähän muitaki jänniä - ehkä pariin laitan kommentit et mikä kuvassa on tai miks oon ottanu sellasen. Yritän - en lupaa mitään.

Sit joo öö joo - en jaksa, meen nukkuu hiljalleen, sori nää pari päivää on ollu tosi tylsii ja kaikkee,
mut hei jos vaikka (te jotka jaksatte tännekki asti lukea, ni laitatte ehdotuksia mitä tahdotte ja näin, ni mielelläni otan vastaan ehdotuksia)
Pusspuss, öitä.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti