maanantai 28. helmikuuta 2011

Olin niin väsynyt, etten päässy mun yhdelle tunnilleni.

Kyllä kyllä, näin siinä kävi. nukuin mun yhden ainoan tuntini ylitse, hups. kyllä sanoisin, et onhan se nyt ymmärrettävää,
et jos tunti alkaa 8.20 ja loppuu 9.45, ni ei sinne aina jaksa mennä. Se tuntuu turhauttavalta ihan oikeesti. oon nyt sit ehtinyt lähinnä herätä, syödä aamupalan ja ihmetellä kaiken laista, mitä taas oon keksinyt ihmetellä. Esimerkiksi nyt katselen puhelimia ja vertaillen hintoja, vitsi kun pitää olla köyhä. Höh höh, ihan tyhmää on.

Plah, nyt loppu inspis kirjottamiseen. oon kuvannut taas pari videota viikonloppuna ja postaan ne tänne luultavasti piakkoin.
Heti, kun taas jaksan ja saan tehtyä jotain. nyt ajoin todella uppoutuu näihin puhelimiin, sillä olen uuden tarpeessa.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti