torstai 3. helmikuuta 2011

Kauheen kiva jotenki..

Pientä kiukutusta havaittavissa, mun rakas tietokoneeni (joka ei oo parhaas kunnossa enää) on päättänyt, että minä en kuuntele hänellä enää musiikkia. Voi rakas kannettavani, miksi sä teet tän mulle? Mun kone on tehny tän ennenki, sit se toimi taas ja sit nyt - ei vaan kuulu mitään. Nyt oikeesti kiukuttaa, kiva tehä mitää videoit tai mitään, ku ei kuule yhtää mitään, et kuin urpolta(ihanalta) kuulostaa.

Sitte toinen asia mistä tahdon (nolona) kertoa on, että huomasin vasta nytten mulle tulleet muutamat kommentit. Kauheen kiva, et ees joku myöntää käyneensä mun sivulla ja jättäny pienen merkinnän, arvostan! Mä siis en oikeesti osaa käyttää ees tätä koko bloggersia kunnolla, mut aina oppii näköjään jotain uutta, joten osaan ehkä vähän nopeammin vastailla jotain - sillä pyrin kaikkeen ainakin kommentoimaan sen verran, et ihminen tietää mun lukeneeni. Kysymyksiä saa laitella, vastailen mielelläni ja ehdotuksia - mitä nyt mieleen tuleekaan. Positiivista/Negatiivista, mielummi aina tietty positiivista kommenttia.

Noniin, mennäänpä sitten t
ähän päivään.. Lataa nyt noi kuvat tietokoneeni, ni saa tänne vähän näyttöö mun syömingeistä ja miltä mä näytän, ku meen tänää yhelle rock työkeikalle. Sotamaalausta kaivattiin, ni kajaali heiluu mulla kädessä. Mä laitoin ripset ja punasta huulipunaa, jeejee. Vähä erinäkönen olen kyl ,ku yleensä. Njoo, mutta siis joo.. Kuvia tänne niinku sanoin, ensin aloitan mun ihanasta nannasta:

Eli ihan ekana laitoin uunin päälle ja ranskikset sisälle, koska sillä aikaa voin sit paistella kalaa ja tehdä salaattia, ku nois kumminki menee se 15 + uuni, ku pitää lämmittää ni vähän kauemminki.











Seuraavassa kuvassahan on se mu palaseni eli lohimedjalinonki. Ennen ja jälkeen paistoa tietenkin. Kalan paistuessa ja ranskalaitten ollessa
uunissa, oli aika myös tehdä salaattini. Aineksen kuvattu, sekä lopputulos.




















Sellasta ruokaa tänään. Jäätelöä syön nytte ja katselen kelloa hieman miettien, et mitähän sitä nyt sit töihin pukisin päälle. Mustat housut pitää olla, mut minkä paidan / topin sitä laittais. Toisaaltahan se on ihan sama, koska mä meen töihin ja näin, mut mun ihan tavallinen musta pitkähihanen on huomiselle, ku meen blokkariks muualle. Asu siis taitaa jäädä tänää näkemättä, mutta otin sen takia iloksenne muita kivoi kuvii:

Ostin noi lasit muuten eilen, 5e Spiritstore (oli pakko)

Silmät kieroooon

Minä ja mun jääääätelö
Nyt alan kattoo minkä paidan laitan ja hiljallee valuu tonne huonoon säähän kävelee.
Enjoy your day.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti