tiistai 4. tammikuuta 2011

Olen aika väsynyt


En osaa nukkua enää, en vaan osaa tai siis joo, kyl mä nukkua osaan, mut monelta menen nukkuu - ihan toinen juttu. Sanotaanko näin, et viime yönä myös menin aika, sanotaanko aikaisin nukkuu. Kyl vähän ärsytti, ku katto kelloo ja hälytyskellot päässäni soi, et NYT OIKEESTI NUKKUMAAN! Mietit sitte sit, et mihis taas jäi nukkumatti eli Masa. Se ei tunnu muistavan mun osotetta sit, ei millään.

Mulla ei sinäänsä ole vielä mitään hätää, koska mulla on viel viikko aikaa nauttia lomasta ja koittaa tasata tätä mun rytmiäni, mut se on vähän hankalaa mulle. Mun pitäs varmaa alkaa napsii jotai pillereit, ni oikeesti nukkuisin.. En kyl halua, yök. Oon ihminen, joka ei pidä yhtään lääkkeistä. En voi sille mitään, kuukaudessa otan yleensä vain kerran lääkkeen - buranan ja no .. tiettyyn aikaan. En tiedä miks mä jotenki kammoon lääkkeit nii paljon, mut ewww. Pelkään muutenki piikkei ja kaikkee, ni kivaa on lääkäreillä, ku alan selittää mitä pelkään ja mistä en pidä kauheesti - toisaalt, kyl mä syön lääkkeeni jos on ihan oikeesti pakko.

http://www.medicineway.info/wp-content/uploads/2008/12/medicines.jpg
Nyt tuli kaamee nälkä, koska en oo syöny tänää mitää - ei siis pillereiden katsomisesta.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti