lauantai 22. tammikuuta 2011

I love the way you do it 'cuz you do it so crazy, I'm countin' down so turn around

Yay yay yay, mä heräsin tänään vasta puol kahelta - oho.. tuli siis nukuttua vähän pidempään. Toisaalta se on ehkä ihan ymmärrettävää, koska olin eilen vähän ulkona, elikkä eiliseen:

Mä pääsin koulust yheltä ja tulin sit kotiin kaupan kautta ja jotenki kotiin tultuani sain jonku ihan hullun hyper super energia kohtauksen. Hyppelin pitkin kotia yksinäni, tanssin tunnin, tein 170 vatsaa, 30 selkää, 20 punnerrusta ja sit muut kivaa urheiluu. Mä olin niin energiaa täynnä, et siin si ollu mitään järkeä. Kaverilleni kuvasin oloani videolla:

Jep, that's me yesterday.. En kyl ilmeilly tai kimittäny, mut u get the point.
Mä en oo kyl mieskään, mut suunnillee samanlailla juoksentelin ja heiluin, eli en pysyny paikallani. Puhuin puhelimessa erään ihmisen kanssa, ni se kysy oonko ulkona tai jotai, ku menin vauhilla edes-takas kotona. Me sovittiin, et ollaan menossa ulos ja kaikkee. Mun piti mennä niille kasin aikaa, kunnes ongelmat alkoi sen kanssa ja se sit päätti feidaa mut. Mä vähän suutuin sille ja nyt kyl se saa pyytää anteeks eilistä käytöstään - josta en nyt puhu siks, et jos se löytää tän - ni sielt tulee murinaa varmasti, jos oon selittäny tarkasti kaikkee tänne. Ainoa on vaa, et tosiaan odotan silt nyt vähän selitystä eiliselle. Mun ilta meinas olla pilalla, onneks vaemoke tuli käymään mun luonani ja sain sen kaa puhuttuu kiukkuni aika hyvin.

No sit oli mietittävä, et mitäs nyt ku seura ei tulekkaan ja mä oisin valmis ulos, tanssimaan. No eräs oli sit kertonu, että se on menossa yhteen baariin, joka on K21, mut et jos tahdot kokeilla et pääsenkö sisään ni voisin olla sen ja sen kavereiden kanssa siellä. No päätin sit, et kyllä mä sinne meen kokeilee. Matka keskustaan taittui kyydillä ja kyllähän yksi nuori neiti pääsee sisään, ku kyllähän ikää on ainaki yli 18.No baarissa meni pilkkuun asti, tanssin iha sikana ja sit pääsin kertomaan yhelle ulkomaalaiselle suomesta - siit hyvästä se tarjos tequilaa mulle. Ton lauseen jälkeen varmaan monen naama menee ruttuun, mut minä pidän siitä juomasta. En ottanu baaris paljoo, pari hassua vaan ja en siis ollu mitenkää erityisen humalassa. En ollu syöny kyl melkeen mitään ja siks pieni määrä aiheutti pienen nousun - myönnetään. Otin pari myös kotona, ennenku menin baariin. Sain kyydin taas kotiin, piti vaan soittaa, et tuu hakee ja sieltä herännyt ääni vastas, et okei. Mä sain siis luvan herättää - en mä muuten ois.

Tämä päivä - auki. En osaa viel yhtään sanoa mitä teen tänään. Mä saatan tulla käymää myöhemmin laittaa tänne jotain kuvia tän päivän asusta, tai jotain muuta pientä kivaa. Saa nyt nähä, mutta joo.. Eipä mulla oikeestaan muuta sen ihmeellisempää ole teille tänään, ainakaan vielä.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti