sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Huomio!

Blogi on vallattu, kaikki on nyt mun vallassa. Olen kissa vailla vertaa, komea ja miehekäs Nooa. Olen 7-vuotta ja ei, en ole mitenkään vanha vielä. Rodultani olen ragdoll ja hyvin rakastettu kaveri. Olen joutunut kahden naisen kanssa asumaan jo pitkään, mutta onneksi tykkään olla näiden kanssa. Tietty välillä menee mullaki hermot ja sillo otetaan kynnet esiin, tai hampaat.. jotenkinhan munki pitää puolustautua, kun mua kiusataan. Mä myös oon nopee, joten on helppo juosta karkuun. Intohimona on narut, ruoka ja makoilu. Olen hyvin älykäs kaveri, ainakin omasta mielestäni.

Tässä on todiste siitä, että olen hyvin komea.. Nyt toi yks tuli nappaa mut syliin. Plaah, nyt se päättää kuulemma kuvista, mut kai mä saan kommentoida niihin itse.

Tosi kiva, alotetaan tämmösellä. Olin siis kiukkunen tolle yhelle, ku pitää änkee peiton alle, ku mä nukun.

Yes, olen ninja mestari. Naru ei pääse multa karkuun.

Okei hetkeks se karkas, mut kattokaa nyt mun ilmailuu. Oon loistava hyppii, sekä päästin narusta ihan tarkotuksella hetkeks.

Varmaan tämmösii pitää laittaa tänne, no okei. Näytän vähän ehkä hölmöltä, mutta.. nii..

Mä en löytäny hyvää asentoa ja sen varmaa huomaa.

Toi yks sano, et oon tosi söpö ja kaikkee täs. Kauheeta lässyttämistä, oon melko heränny.

Kyllä otti päähän, ku taas yks tunkee kuvaamaan mua, ku mulla on tekemistä.

Rahat saatto vähän kiinnostaa, mut vaan vähän..


Joo, näin täl kertaa. Nyt tulee sit toi yks kertoo vielä jotain..


Pakko mainita vielä tähän, et ku osallistuttiin kaverin kaa siihen kisaan... Me voitettiiin!!!!


S


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti