tiistai 2. maaliskuuta 2010

Oivoi, pientä kipeyttä havaittu

Hehe, loma on nyt virallisesti ohitse ja kaksi päivää koulussa on takana, nyt huomaan että pää on täynnä räkää ja mietin, että senkö takia olen niin väsynyt, kylmissäni ja tuntuu kuin olisi humalassa, mutta ei.. Sen lisäksi tuli selvitettyä, että on vähän lämpöä, että hei vaan. Tässä nyt, kun kerta olen kipeä niin voin kertoa täällä kuulumisiani ja tapahtumia (tosi jännää ei kyl oo tapahtunu), mut silti. Mä näin eilen pitkästä aikaa mun vanhaa luokkalaistani, meillä oli oikein mukavaa yhdessä, kun käytiin pyörimässä kaupungilla ja syömässä ihanaa kiinalaista, kampissa. Ruokaa kyllä oli vähän ehkä liikaa, kun otettiin kaksi annosta ja maisteltiin toisiltamme. Nii ja alkupalaks otettiin ihanat (namnam) spring rolls!


Siin oli siis eilinen päivä todella suppeesti ja ilman, että valitan koulusta. Nyt siirrymmekin seuraavaan aiheeseen, josta minä todella pidän, nimittäin VAATTEET/KENGÄT, elikkä himottuja kappaleita nyt etsin ja tuon esille niitä tänne, aloittaen kengistä (jotka aijon oikeesti vielä ostaa, ainaki yhet), kaikki löytyy spiritin mallistosta, ah my loves.

Aloitetaan saappaista, jotka on siis mulle varmasti liian korkeat ja kaikkee, mut c'moon ne on niiiin ihanat, et oon valmis uhrautuu näyttämään jätiltä, ku olen niin pitkä, sekä noiden korko on aika korkee. Värinä oisin toivonu ihan mustaa, mut toi kelpaa myös ihan hyvin. Hinta: 69e

Toiset keng't voisin esitellä yhessä, koska perjaattees ne on niin samanlaiset kumminki. Ihastukseni paljetteihin heräsi varmaan viime syksynä, jos muistan oikein ja nyt ne löytyvät tennareistakin, elikkä mulle baariin tennaritki välillä, ettei aina korkoi. Noi lyhyt vartiset oon ajatellu kyl toisella värillä, mut en valitettavasti oo löytäny kuvaa niist, joten en voi näyttää, mut niis on eriväirisiä paljettei ja ne on ihan älyttömän söpöt mun mielestä, eihä muilla niin väliä oo, et mitä ne miettii asiasta. Hinnat: 29e, 39e

Ja kesäksi vielä tahdon stadiumista tennarit, jotka muistuttaa mua vähän mun entisistä rakkaistani, eli mun maailman kauneimmista Tommy Hilfigerin tennareist, jotka mul tais olla kevääl 2006, jos oikein muistan. Harmi, et käytin ne aivan puhki ja sit mama pakotti mut vuosien jälkeen heittämään ne roskikseen.. R.I.P my loves. Hinta: 19,90

Voisin jatkaa kenkien kanssa ikuisesti, kertomallat mitkä korkokengät tahdon ja millaset sandaalit, sekä muuta sellasta kivaa, mut nyt siirryn vähän niinku kevään vaatteisiin, et mitä tahtoisin ehkä nähdä päälläni. Lähdin vierailemaan H&M sivustolla, joten niiden nettisivulta etsin minkä tyylistä ainakin tällä hetkellä mietin itselleni.

H&M:ltä lähtisi jos saisin valita:

Mielestäni suloinen vaalea paita, jonka röyhelöt houkuttelevat mukaansa. Hinta: 24,95

I'm in love right now, mut en tiiä sopisko toi mulle oikeesti. Se näyttää vaan tosi söpöltä. Hinta: 29,95

Sit jatkuu mekkoon, japanimainen ja värikäs, ah noiden kaa jotkut söpöt korkkarit ja menoks, voiii kesä! Hinta: 29,95

Ja sit vielä suojaa auringolta, elikkä aurinkolasit. Hinta: 4,95

Siin oli pientä hahmottelua, ehkä huomenna katon jonkun nelly.com tarjonnan ja laitan siitä vähän tänne, saapa nähdä. Nyt kumminkin sanot hei ja moi.

-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti