lauantai 26. joulukuuta 2009

Se tuli, se meni.

Joulu tosiaan on nyt takana ja seuraavaksi on sitten uv.
Joulu meni mukavasti kotona, tuli vietettyä se äidin ja tädin kanssa (ei suostunu kuvaan)

ja isä, sekä pikkuveli käväs kans täällä. Jim, eli veljeni oli ensin vähän ujona, eikä meinannut suostua tulemaan ovea pidemmälle. Hetken, kun se sai olla rauhassa, ni lähti tutkii paikkoi ja löys mun huoneeseen. Mun huoneessa istun minä ja se tulee sitte istuu syliin. Se ihmetteli tietokonetta ja mitä teen, kunnes laitoin sille telkkarista tulee Pekka Töpöhäntää. Hetken katseltii yhdessä sitä, kunnes se hyppäs sylistä ja löys pleikkarin/sen ohjaimen. Se ois kauheesti halunnu pelaa, mut ei mul niin pienelle oikee peliä ole (2,5v) joten se sai leikkiä ohjaimella.

Siinä siis kuva veljestäni.

Lahjoja tuli jonkun verran, mutta kuvia en kaikista ole ottanut (ainakaan vielä). Mielestäni hauskin lahja tuli ehdottomasti kaveriltani Pauliinalta, nimittäin tuo osti minulle voodoo nuken. Kyllä tuli naurettua vedet silmissä.


Toinen lahja kaverilta, eli Julialta oli Tiffanyn sormus. Suloinen pieni hopea sormus, jossa on sydän. Tein Julialle kortin, kun olin päättänyt etten kellekkään lahjaa osta ja tässä on kortti josta oikeesti olin tyytyväinenkin. Kuvassa myös ITSE laittamani kynnet, jotka eivät ole parhaimpia tekeleitäni, mutta ihan ok näin jouluna. (Äiti käski muistuttaa, et on omat kynnet, ettei oo teko tai mitkään.


Joulu pukeutuminen ei ollut yhtään erikoinen, mutta otin silti siitäkin kuvan.


Farkkuliivi - H&M
Paljetti tuubi - H&M
Farkut - Lee
Tossut - Seppälä

Lopuksi esittelen teille uusimman villapaitani, jonka ostin alennuksesta 19e (norm. 59e).
Pitkä, mukava ja ihana. Tykkään siitä todella.



Nyt on paljon otettu kuvia, huh huh..
No mä tästä lähden miettimään mitä tänään tekisinkään.
-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti